понеделник, 20 септември 2010 г.

УниКредит Булбанк "награди" своите лоялни клиенти

Днес е събота 18.09.2010, последните летни дни според прогнозата..
Решаваме да се разходим извън града, а защо не и да преспим някъде извън дома, да се поглезим, да отпразнуваме 2 семейни празника
До тук обаче, защото ПАРИТЕ ПО СМЕТКАТА НИ В Уникредит Булбанк СА НАМАЛЕЛИ НАПОЛОВИНА.
Според он-лайн банкирането днес е 20.09, а не 18.09, и в 1:44:17ч от сметката са платени задълженията ни по кредита.
Звъним в центъра за обслужване на клиенти на банката, там любезен господин ни обяснява , че сумата само е блокирана, но все пак разполагаме с пълната сума.
Чудно обаче в 15:28 на 18.09.2010 наличността по сметката не е пълната сума. Втори разговор с центъра - обяснението, е, че банката се грижи да не изпаднем в просрочие и затова си прибира парите по-рано от договореното. Нормална практика било това..
Ето това е добронамерената към клиентите си банка, разполага с техните пари както намери за добре и не се интересува от някакви си там семейни планове и някакви си там договорени дати за плащане...
Момент, момент "наградените" с екстрата да останат без пари за уикенда са само неблагоразумните поверили си парите на банката..
Ценният съвет, който получих днес, е, че като си искам парите за уикенда да си ги тегля в петък, защото стават грешки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар